סולר לחימום ביתי – אספקת סולר להסקה וחימום

חורף כבר הגיע ולעיתים אנו חושבים באיזה אופן לחמם את חלל הבית או המבנה, לגומה מבנה תעשיה, כאשר בפנינו מספר פאשרויות כאשר לכל אפשרות יתרון מהותי משלו אז בואו ונראה מה ניתן לעשות לחימום והסקה:

חימום והסקה בסולר

חימום והסקה בסולר מתבצע באמצעות מערכות מיוחדות שניתן להתקין במקום לפי הצורך והזמנת לקוחות, כאשר המערכות פועלות על סולר לחימום והסקה.

קיימות בשוק מערכת חימום מדגמים שונים, כאשר ההבדל העיקרי בין מערכת חימום והסקה אחת מהשניה נובע רק מהשטח של המקום שיש לחמם.

אם להיכנס לפרטי פרטים של כל מערכת שכזאת בוודאי יהיה נין לראות שינויים ביניהם שנובעים בעיקר מעוצמות של כל מערכת, אבל עיקרון פעולה של כל אחת מהן זהה.

חימום והסקה עם מערכות מיזוג

אפשרות נוספת שקיימת בשוק היא כמובן חימום באמצעות מערכות מיזוג אוויר, כאשר גם במקרה זה המערכת צריכה להיות מותאמת למקום ולצרכים של בלעי השטח.

בעיקרון ברוב המקרים יהיה ניתן להסתפק במזגנים עילים של נניח 5 כ"ס, אבל במקרים נוספים יהיה צורך בהתקנת מערכות מיזוג מיני מרכזית או מרכזי ו/או מערכות מיזוג מפוצלות לטובת ייעול של תהליך החימום ובקרת צריכת החשמל, מה שישפיע על עלויות

חימום והסקה במיחום תת רצפתי

האפשרות הנפסת היא כמובן חימום תת רצפתי, כאשר לרוב מדובר על מערכת של צינורות מים שמותקנים בתוך הרצפה מתחת לבלטות.

באמצעות מרכזיה חכמה אל תוך המערכת הסגורה מוזרמים מים חמים לפי דרגות חימום שונות וניתנות לכיוון באמצעות מערכת בקרה משוכללת.

למעשה תוך דקות אחדות ניתן כבר להרגיש שאוויר בבית א במשרד הופך לנעים וחמים, כאשר היתרון הבולט של המערכת לחימום תת רצפתי נובע מכך שהחום מגיע מהרצפה ועולה כלפי מעלה, דבר שמעניק אפשרות של חימום מהיר ויעיל, כאשר אוויר חם נע מלמטה למעלה ובכך יוצר מעגר יעיל מבחינת כיוון התנועה של האוויר החם.

 

במאמר זה סקרנו 3 פאשרויות של חימום וביניהם חימום והסקה באמצעות סולר, חימום באמצעות מזגנים וחימום בעזרת מערכות לחימום תת רצפתי.

 

במידה ואתם מועניינים בחימום והסקה בסולר, מוזמנים לבקר באתר http://www.soler.co.il

שיהיה חורף חמים ונעים!